2013. január 26., szombat

Chapter 5.

Tumblr_mh40h8ocru1rz4a5ao1_400_largeÉs akkor itt az 5.!!Sok-sok komit szeretnéék!Ne felejtsétek min.3komi után jön az új rész!! :D Jó olvasást! :d xxx







Az embereknek érzéseik vannak.Nap,mint nap történik velük valami,ami érzéseket vált ki belőlük.Az érzelemnek nem lehet parancsolni.Ha boldogak,szomorúak,mérgesek vagy szerelmesek ha szeretnék kimutatják,ha nem nem.(Ez nem ugyan az,mint a parancsolás.)De van egy kivétel aki akarata ellenére megmutatja érzelmeit,de nem akárhogy.

2001 nyara

-Te mit festesz?-kérdeztem Harrytől,miközben kreatívkodtunk.
-Fákat,virágokat és téged meg magamat ahogy a fűben játszunk.Te?
-Én egy csillámos pónit! :)
-Jaj,ti lányok!Csak a rózsaszín pónis,barbie-s dolgokra bírtok gondolni!
-Nem is igaz!-kiálltam magamért,a lányokért,amikor véletlenül összefestettem Harry arcát pink festékkel.
-Szóval ez harcot jelent!-kiáltotta és "civakodni" kezdtünk a festékes ecsetekkel.
Mindenünk maszatos lett.Vicces volt. :) Bejött Anne a szobába,megállt és  meglepődve,kicsit mérgesen nézett ránk,majd felkacagott.
-Na,akkor gyorsan indulás megmosakodni és tiszta ruhát venni!
Rohantunk a fürdőszobába.Mindenhol festékesek voltunk,ezért jó sok szappant kellett használnunk.Nagyon élveztük az egészet,bolondoztunk.
-Juj,de színes az arcod!-mondtam,miközben mostam Harry pofiját.-És hogy fénylik!De mitől?
-Hát,gondolom összecsillámoztál a pónis ecseteddel-felnevetett.
-De én nem is arany festékkel festettem,nincs is olyan színünk.-egyre jobban dörzsöltem Hazza arcát,de nem kopott le a fényesség.
-Aúú..ez már fáj!
-Bocsi..
Végül eltűnt Harry arcáról az arany szín,befejeztük a mosakodást,aztán leülltünk a nappaliban lévő kanapéra mesét nézni a TV-ben.Nem vettük észre és Gemma a hátunk mögé osont,majd megijesztette Harryt.Sikított egy nagyot,mert megrémült.
-Harry,kék a fejed!-suttogtam.
-Micsoda?Nem jött le a festék?
-Az lejött,de ez nem kosz.Menjünk fel a szobádba,kitaláljuk mi lehet ez!
Felmentünk a lépcsőn és bezártuk az ajtót.Az interneten rákerestünk,hogy 'kék arc'./xd/ Olyanokat találtunk,hogy a hupikék törpikéknek kék arcuk van stb.De felfedeztünk egy érdekes cikket. "Minden szín jelent valamit,mindegyik egy érzelem színe.Az arany a boldogságé;a kék az ijedtségé,félelemé;a vörös a haragé;a sárga a féltékenységé;a rózsaszín a szerelemé és a zöld a szomorúságé.De persze több szín és több érzelem létezik..."
-Érzések,színek..Emlékszel mikor a 7.szülinapunkon leesett egy hullócsillag és azt mondta neked a benne lakozó tündér,hogy ' Az érzéseknek nem parancsolhatsz!'? Az arany a boldogság,a kék az ijedtség..Úristen!Az angyal neked ezt a képességet adta!Az érzelem kimutatása színekben,mert Anne és Des nem tudják mikor vagy szomorú,nem tudják megoldani a problémát ha baj van.A tündér így próbált neked segíteni.De..akkor mi az én képességem?Lehet,hogy nincs is?
-Figyelj London!Ezt az egészet nem kéne elmondani anyáéknak!
-Pont ez a baj.Ezért adta a lány ezt az erőt.El kell mondanunk!
Harry végül beleegyezett,lementünk és mindent elmondtunk Anne-nek.Büszke volt ránk.
Hazamentem a szomszéd házba ebédelni,gyorsan megettem az ennivalót és felmentem a szobámba.Az én ablakom és a Harryé pont szembe néz egymással.Az ablakon keresztül szoktunk beszélgetni,levelezni.Szóval felmentem a szobámba,hogy beszélgessek Harryvel,mikor ránéztem az asztalomra és egy különleges ajándék állt ott nekem címezve.

6 megjegyzés: