2013. január 26., szombat

Chapter 4.

Baeynrecqaas5od_large
Sziasztok!Sajnos most sokáig nem tudtam írni új részt...De megígértem,hogy hozok legalább 3 részt,de attól még mindegyik alá kérek szépen min.3komit!Már tudjátok,hogy az egész történet nagyon mesés,varázslatos, olyan dolgok vannak benne ,amik a való életben nem történhetnek meg.Ebből a részből sem maradtak ki ezek! ;)És ne felejtsetek csatlakozni a csoportunkhoz!Na akkor jó olvasást és sok komit!! :D xx




1994.Február 1.

Anyáék-Júj de jó,végre anyának szólíthatom Maryt!!-Szóval,anyáék nagyon jóba voltak eddig és még mindig jóba vannak a szomszédokkal.Szinte mindent együtt csinálnak:nyaralnak,főznek,szórakoznak,stb.-A nőt Anne-nek,a férfit Des-nek hívják.-Anya és Anne a legjobb barátnők,mindent elmondanak egymásnak,így érthető,hogy Des és Anne szülei után anya tudta meg,hogy Anne gyereket vár.Ott is volt a kislány,Gemma születésénél.Majd kölcsönösen Anne is a kórházban volt mikor Violet világra jött.
Anne ismét gyereket várt,de anya nem tudott bemenni hozzá,mert aznap,vagyis ma,érkeztem meg én is,ezért rám kellett,hogy vigyázzon és persze Vivire.(Violet)
12:00-kor csörög anya telefonja,egy MMS jött Anne-től.Egy kép állt az üzenetben az újszülött kisfiúról akit Haroldnak hívnak.Gyönyörű gyermek.

~


2001.Február 1.

Teltek az évek,nőttünk,járni,beszélni tanultunk.Mivel anya nem tudta,hogy mikor születtem,ezért a szülinapomat arra a napra tette mikor megtaláltak engem a házuk előtt,így mondhatjuk,hogy Harry és én egy napon születtünk.
Ma a 7.szülinapunkat együtt tartottuk kint a kertben.Sok barátot meghívtunk és sötétedésig tartott a bulink,majd este minden gyerek hazament.Harryvel nagyon jól szórakoztunk,még nem akartunk lefeküdni,szóval a füvön feküdve néztük a csillagokat.Egyszer csak egy nagy,fényes dolgot láttunk az égen ami közeledett felénk,majd a kertünkben landolt.Oda futottunk ahhoz a valamihez,hogy megnézzük mi az.Egy csillag volt.Igen, az égről leesett egy pici hullócsillag hozzánk.Szép,5 ágú volt.
Lassan megérintettem a kezemmel és az egész karom arany színű lett.Harry megfogta a kezemet és az övé is arannyá változott.Együtt kívántunk valamit.Ilyenkor már 7 éves gyerek babát,kis autót vagy valami játékot kívánna,de mi nem ezt kértük.Ugyan arra gondoltunk mindketten:az örök barátságra.7 éves fejjel milyen éretten gondolkodunk,ugye?/xd/De ezután minden megváltozott.Nekem az előző életemben ugye volt az a képességem,hogy bárhová eltudtam utazni jármű nélkül a múltba,egyszóval időutazó voltam.Na de ez a varázslat eltűnt,mióta az új családomnál élek azóta nincs semmi képességem,de ma...Ma új erőre találtam rá és Harry is,de ezt mi nem tudtuk.Mikor megfogtuk egymás kezét és kívántunk,szemeink előtt megjelent egy angyal.Vagyis nem tudom mi az,de csodaszép lány volt aki a csillagból bújt elő.Szóval megjelent a tündér és megérintette Harry fejét és azt mondta: "Ezt a kis csekélységet adom neked,mivel nem vagy nyitott a szüleiddel szemben és ez nem jó!Hogy megismerjenek téged ahhoz meg kell mutatnod ki vagy!Az érzéseknek nem parancsolhatsz!"-majd megsimogatta az arcát.Felém fordult,elő vett egy fénylő virágot,összemorzsolta tenyerében,majd rám szórta miközben ezt mondta: "Tudom ki voltál,ki vagy és ki leszel,ezért neked nagy szükséged lesz erre.Használd okosan,meglásd hogyan kell!"
Miről zagyvált a nő?Sem Harry,sem én nem tudtuk mit beszélt.Anyáék nem lepődtek meg a történtek miatt,láttak,éltek már át ilyesmit.Hazzával sokat gondolkodtunk,hogy mit jelenthettek az angyal szavai,míg nem egyik nap történt valami.Tudtuk,ez az amit a lány adott.

2 megjegyzés:

  1. fúú nagyon jó! imádom :DDD csak így tovább és már nagyon várom a kövit :)) i love it very much <3

    VálaszTörlés