2012. december 29., szombat

Chapter 3. ~ The Wilson Family

17_20b_w_20closeup_20portrait_20of_20sleeping_20baby_20with_20eyes_20nose_20mouth_20fingers_largeNa és itt az új rész!Aki nagyon várta most megtudhatja,hogy melyik az a család amelyikhez London kerül:)Kicsit érdekes lett a mostani fejezet.Annyit szeretnék még mondani,hogy ezt az egész történetet úgy írja le mintha 18 éves lenne,eközben ő egy újszülött csecsemő.Remélem értitek,hogy mire akarok kilyukadni. ;) Szóval a következő rész minimum 3komi után jön!Jó olvasást! xxx


1994. Február 01.

Egy fagyos reggel a Wilson család együtt reggelizett a kályha melletti étkező asztalnál.A 2  éves kis Violet közben babázott,míg a szülei ,Mary és Josh, kávét szürcsölgetett és újságot olvasott.
Josh egy 28 éves fiatalember akinek jól fizető állása van,ugyan is ő építész.Mary jelenleg szabadságon van,hogy vigyázzon a kislányára.Egyébként ő egy híres divattervező és régebben modellkedett.Sok hírességgel dolgozott már együtt,például Palvin Barbival vagy Cara Delevingne-vel.
Az apa éppen munkába indult.Megitta a kávéját,elköszönt a családjától és a bejárat felé vette az irányt.Kinyitotta az ajtót,kilépett és egy észrevehetetlen valamibe belerúgott.Majd az a valami egyből felordított és sírni kezdett.
-Mary!!Mary,gyere gyorsan!!-kiáltott Josh és felvette a földről a dolgot.
A feleség mindent eldobva rohant a férjéhez.
-Mi tört...-levegőt nem kapott.-Hiszen ez egy...ez egy kisbaba.Mit keres itt?
-Nem tudom.Nem vettem észre és véletlenül belerúgtam szegénybe.
-Jaj kis drága!Beviszem,nehogy megfázzon és megnézem nincs-e semmi baja.
-De Mary,ez jó ötlet?
-Mi mást tehetnék?-szétnézett Mary az utcán.-Látsz valakit akié lehet a gyerek?
-Nem..de most nekem mennem kell,majd délután megbeszéljük a dolgot,hogy megtartsuk-e...
Képzeljétek!Az a kisgyerek én vagyok!Sikerült az utazás!Már csak az a kérdés,hogy megtartanak-e.Erre nem is gondoltam,hogy árvaházba is adhatnak,hogy nem kellek nekik.

~

-Drágáim!Itthon vagyok!-megérkezett Josh,levette kabátját és bement a családjához.
-Szia szívem!-köszöntötte felesége,közben leültek a kanapéra.-Figyelj csak!Gondolkodtam és szerintem tartsuk meg a gyereket!Tudom,hogy Violet még csak 2 éves,de már olyan aranyosan viselkedett vele,édesek voltak,és én is jól kijövök vele.Mit árthat nekünk még egy gyerek?
-Mary!Nagyon szeretnéd?Hisz még alig ismerjük,tudjuk a nemét?
-Igen,kislány és már tudom mi lenne a neve ha megtartjuk!London,vagyis ez állt a felsőjén és úgy megtetszett nekem,és még egy helyes kis maci is volt mellette. /Igen,az én öreg barátom:Maci ;)/
-Na jó,rendben van.Ha ennyire szeretnéd megtarthatjuk,de csak egy feltétellel!Ha te pelenkázod!
-Juj Josh,köszönöm!-a nyakába ugrott Mary a férjének.

Most megkönnyebbültem.Szóval már tagja vagyok én is ennek a családnak.Én is Wilson vagyok.Hm...London Wilson...milyen jól hangzik! :D


Ez nem az én családom!Csak kiraktam,mert cukik.Nem így nézek ki! :) ~London

Ja és a házunk!! Már láttátok! ;)


6 megjegyzés:

  1. Egy megjegyzés: Palvin Barbi akkor még csak kb 1 éves lehetett szóval az anya nem tudott vele dolgozni. de mind1 ettől függetlenül imádom a blogod! :D Várom a kövit és sok sikert a továbbiakhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj ;)Ebben a blogban minden lehetséges!Látod az időutazás is! De azért köszönöm :D

      Törlés
  2. Anyira tetszik hogy itt tenyleg barmi megtortenhet :-) gyorsan kovit :-)

    VálaszTörlés