2012. december 15., szombat

Chapter 1. ~ Az IGAZ történet

Dark_forest_by_castock-d3jsajg_largeAz első fejezetem.Rövid de remélem tetszeni fog.Előre szólok,hogy mindegyik fejezet kb. ilyen hosszú lesz,vagy egy kicsit hosszabb,ne talán tán rövidebb.De remélem tetszeni fog/fognak.Jó olvasást! :) xxx






2012.December 23.

London Flower vagyok,18 éves és Angliában élek.Sajnos ma van 13 éve,hogy elvesztettem az anyukámat.Úgy érzem,hogy anya halála miatt én felelek.Nagyon hiányzik.Az évek során apa is elhunyt,súlyosan megfázott,kórházba vitték és egy éjszaka meghalt.Szóval most egyedül élek a nagymamámmal és a régi Macimmal.
A balesetkor az autóból valahogy nagyihoz kerültem,de nem tudtam,hogy hogyan.Mama elmesélt nekem egy IGAZ történetet:
Egy kislány éppen a réten játszott,egyedül.Ült a fűben,olvasgatott,babázott,virágot szedett.Majd az erdő felől zajt hallott,a szíve gyorsabban kezdett verni.Egy farkas ugrott elő a bokorból.A lány felé igyekezett.A kislány nem tudott mit csinálni,futni kezdett.A farkas üldözőbe vette őt.Hirtelen a lány elesett,szorosan becsukta a szemét és átölelte a babáját.
-Kicsim!Mit csinálsz itt?-szólt a kislány anyukája.
A lány kinyitotta a szemét és a házuk előtti út szélén ült.Csodák csodájára megmenekült a farkastól.Meglepődött,mert az előbb még a réten egy farkas elől menekült.
Később könyveket tanulmányozott,utána járt,hogy mi történhetett vele és rájött valamire ami viccesnek tűnhet,de nem az.A lány egy időutazó.Utazni tud az időben,a múltban (a jövőben nem), és helyszínt is tud változtatni.Bárhová eljut ahová szeretne.Az évek során elsajátította képességeit és erről még egy naplót is vezetett.Erről a különleges tulajdonságról nem szólt senkinek,még a szüleinek sem.Ez a lány a nagymamám volt.Igen, az én nagyim.Ezen az én szemem is kikerekedett.Azt mondta mama,hogy ezt a képességet tőle örökölhettem,így menekültem meg a balesetben.A naplót is nekem adta,hogy olvasgassam és én is tanuljak belőle.13 év alatt többször is volt részem ilyen utazásban,amire a nagyi is elkísért.Sikerült elsajátítanom az időutazást....

3 megjegyzés: