2012. december 22., szombat

Chapter 2. ~ A döntés

60973_185950154879657_1129941770_n_largeNagyon szépen köszönöm,hogy ilyen sok embernek tetszik a blogom!!Nagyon jó érzés!Itt a második fejezet ami elég mesésre sikerült,de mondjuk az egész történet ilyen valótlan meseszerű mese.xdA következő rész minimum 3 komi után jön!!Ugye azt nem felejtettétek el,hogy minden hétvégén jön! :) Remélem ez is tetszeni fog nektek,jó olvasást!! xxx




A 18. szülinapomon eldöntöttem,hogy új életet kezdek.Új életet egy új helyen,új családnál.(Ez azt jelenti,hogy visszamegyek az időben a születésemig, és egy új családnál fogok 'megszületni'. A kérdés: ha visszatudok menni az időben, akkor miért nem akadályozom meg a balesetet,hogy anyával és apával élhessek tovább?Mert nem lehet megváltoztatni,helyrehozni a HALÁLOS baleseteket.Higgyétek el,ezzel már én is próbálkoztam,de nem ment.)Nem tudom/tudtam elviselni,hogy szülők nélkül nőttem fel.Igen,nagyi itt van velem és vigyáz rám,szeret engem,de ez más.Szeretnék anyával vásárolni járni,shoppingolni,csajos napokat tartani.Apával meccseket néznék,horgászni, focizni mennénk,vagy spontán csinálnánk valamit.Ó,és testvéreket is szeretnék.Olyan jó lehet játszani,szórakozni velük,és persze vitatkozni is.Mamának is elmondtam az ötletemet,és beleegyezett.Megértett engem,hisz vele is történt hasonló dolog.
Már szinte egész Angliát bejártam és egy csomó szép,kedves,takaros helyen voltam.Minden utcán végig sétáltam és nagyon megtetszett az egyik ház.
Ebben az időutazásos cuccban az is jó,hogy nem csak testileg tudok utazni,hanem lelkileg is.Szóval kigondolok egy helyet és az agyammal 'elmegyek' arra a helyre,úgy,hogy a testem nem mozdul.Így a kiszemelt házhoz elmentem és megnéztem a családot is.Nagyon kedvesnek tűntek első látásra.Van egy kb. 20 éves lányuk és egy 10 éves fiúk.Jól kijöttek egymással.Majd vacsora előtt az anya,az apa és a két testvér leült együtt társasjátékozni.Ilyen családra vágytam!Ide fogok költözni!Vicces,hogy ilyeneket mondok,hogy beköltözök hozzájuk a tudtuk nélkül,de előröl fog kezdődni minden,semmi nem fog változni,kivéve az,hogy bepottyanok az életükbe.Nagyinak is tetszik a hely és a család is.Szerinte itt biztonságban leszek és szeretni fognak.Mamától és papától elköszöntem,ideje indulnom.Szemünkbe könny szökött,nagyon meghatódtunk mindannyian.Kezembe vettem a Macimat és felkészültem az utazásra.Szorosan becsuktam a szemem és átöletem Macit,majd a kitervelt helyre gondoltam.Néhány másodperc múlva eltűntem nagyi szeme elől.Örökre a szívemben maradnak.

4 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod! Nagyon tetszik az egész időutazósdi dolog, mert érdekes és izgalmas is egyben. Vajon ki lehet az a család? Már nagyon kíváncsi vagyok! Kérlek siess a következő résszel!

    VálaszTörlés
  2. Azzonnal kövit! :D Nagyon tetszik a blogod! Kíváncsi vagyok hogy mi fog történni a lánnyal remélem még ma hozod a kövit! :) <3

    VálaszTörlés
  3. eddig elég fantázia dús a történeted.Ez teccik!!hamar a kövi ;)

    VálaszTörlés
  4. engem nagyon megfogtál ezzel a történettel. imádom a blogot és remélem hogy gyorsan hozod a kövit :)

    VálaszTörlés