2012. december 13., csütörtök

Prológus

28013_559204297438338_1409514393_n_largeHello!Köszöntelek a blog oldalamon!Meghoztam a Prológust!Remélem tetszeni fog és fogjátok olvasni a további részeket!Jó olvasást!Puszi xx






 1999. December 23.

Egy havas,esős,latyakos éjszakán kocsikáztunk hazafelé anyával.Karácsonyi dalokat énekeltünk,szórakoztunk.~Úgy döntöttünk,hogy a karácsonyt a nagyiéknál töltjük, mi öten:anya,apa,mama,papa és én.Ja,majdnem kifelejtettem a legédesebb,legcukibb,legmegértőbb barátomat aki szintén velünk fog karácsonyozni,a Macimat.~Szóval mentünk haza anyával és Macival,mikor kiesett Maci a kezemből.Anya hátrafordult,hogy felvegye,mert én be voltam kötve és nem tudtam lehajolni,majd mikor felnézett csak egy dudáló fényt látott.Anya megpróbálta kikerülni az autót,de csúszós volt az út,így belé ütköztünk.Az egész karambol az én hibám volt.5évesen ilyet tettem...Becsuktam a szemem és szorosan átöleltem Macit,mert nagyon féltem.Csak anya sikoltását és az ütközést hallottam.
Nyugodt volt minden.Nem éreztem semmi bajt.Kinyitottam a szemem és a nagymamámnál voltam.Szemben ült velem,mosolyogva,mintha valami jót cselekedtem volna.Meglepődtem,mert a kanapén hirtelen mama kanapéján ültem.Sírni kezdtem,sőt bőgni,mert nem tudtam,hogy hogyan kerültem ide.Ezt az egészet biztos,hogy nem álmodtam!Anya nincs sehol.Nagyi átkarolt és elmesélt nekem egy érdekes,IGAZ történetet.

11 megjegyzés: